Κυριακή 26 Νοεμβρίου 2023

Αννα Κονκουρή

 Αννα Κονκουρή, 

η Αννούλα του σχολείου  μας

Κόκκινη κλωστή 🎈δεμένη.... δώστης κλώτσο να γυρίσει, παραμύθι ν'αρχινίσει.  🎉

 ************************************

Είχε πολλά χρόνια να με θυμηθεί ο Αη Βασίλης 🎅.

Φέτος όμως, ήρθε νωρίτερα, ήρθε απρόσμενα, μου έφερε μια χαρά 😀 για το νοιάξιμο και την αγάπη , με μια εκτίμηση που μετράει 50 χρόνια, από τα σχολικά μας χρόνια. 

Δεν μπορώ να περιγράψω ... άνοιξε το συρταράκι της συναισθηματικής βιβλιοθήκης και ξεπετάχτηκαν από μέσα μνήμες, θύμησες, γέλια 😁, ο Χριστέλης με τις συναρτήσεις και το τρομερό μπλοκάκι 📔, τα νιάτα μας, οι αναζητήσεις, η μπλέ ποδιά με τον άσπρο γιακά, η χορωδία  🎶 ,  ο θαυμασμός, συγκίνηση, το Dum spiro spero, οι αγωνίες μας , οι δέσμες, η  Κέρκυρα με το Ποντικονήσι , η Παλιά Φιλοσοφική του ΑΠΘ 🎓.

Το τραγούδι του Διονύση ειναι αφιερωμένο σε σένα Αννούλα μου ... 

θυμάσαι βρε, είχαμε πάει στο Παλαί ντε Σπορ από τις 6 να πιάσουμε καλή θέση... είχαμε φύγει τρεχάτες από τα Λατινικά του Νικήτα... 

τι όμορφα-ευλογημένα χρόνια ζήσαμε!

Αχ Αννούλα μου γλυκιά, που μας δένουν τόσα πολλά και είναι μόνον καλά... 

Σ ευχαριστώ από καρδιάς, για την χαρά που μου' δωκες και όλα τα νοιαξίματα. 

Και εσείς αναρωτιέστε τι μου φερε η Αγιοβασιλίνα μου;

Μια εγκυκλοπαίδεια για το πλέξιμο 

Οι Χρυσές Βελόνες !

Ένα δώρο μεγάλης συναισθηματικής αξίας για την ίδια, που μου την εμπιστεύτηκε και αυτό ειναι το πιο δυνατό σημείο του Αγίου μου. Καλές Γιορτές 🎄🎄🎄, ένα Γερό και χαμογελαστό 2024 . 


 

1 σχόλιο:

  1. Μαρίετα μου όμορφες και συγκινητικές στιγμές αυτές και προπαντός όταν συνοδεύονται με δώρα καρδιάς. να τα χαρείς φίλη μου.
    Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. φιλιαααα 🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή