Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2023

Μυστική Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικης Κάρτας

 Μυστική Ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικης Κάρτας 

 
🎅Secret Santa 🤶2023
in Marieta's Yarnland Social 
🧶Knitting Group🧶 in F/B
 
Προετοιμασία για τις γιορτές των Χριστουγέννων... 🎄🎄🎄🎄🎄δεν ειναι τόσο νωρίς... Είναι Θεσμός στην ομάδας μας να γίνεται η ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικης Κάρτας. 
 
 
Στέλνουμε μία Χειροποίητη Χριστουγεννιάτικη Κάρτα στο κορίτσι που θα μας τύχει στην κλήρωση . Η κάρτα μπορεί να ειναι με ένα πλεκτό σχέδιο επάνω ή και χωρίς πλεκτό, Οπωσδήποτε όμως Χειροποίητη π.χ. μπορεί να ειναι ζωγραφιστή 🎨, μπορεί να ειναι με ύφασμα🧵, με πηλό 🎭 με ότι πιάνουν τα χέρια και συνεπικουρεί η φαντασία μας. 🎁🎀
Η κάρτα θα πρέπει να έχει ταχυδρομηθεί το αργότερο 1η Δεκεμβρίου για να είναι έγκαιρα στην παραλήπτρια και να στολίσει μια γωνιά του σπιτιού της . 

Όσα κορίτσια και αγόρια,  ενδιαφέρονται, να λάβουν μέρος, μπορούν να προσθέσουν το όνομά τους στα σχόλια της ανάρτησης ή να στείλουν σε προσωπικό μνμ στο Marieta Iosifidou messenger , την ακριβή διεύθυνση αλληλογραφίας τους
(Ονοματεπώνυμο, Οδός, αριθμός, ΤΚ, Πόλη/χωριό, τηλέφωνο κινητό)
 
Συμμετοχές, μέχρι  28η Οκτωβρίου 2023.
Στις 29 Οκτωβρίου 2023 το βράδυ, θα λάβετε με μήνυμα το όνοματεπωνυμο και την διεύθυνση του κοριτσιού που θα του χαρίσετε μια Χριστούγεννιατικη Ευχή και Χαρά, θα είστε ο Secret 🎅 Santa του. 🎅🤶


2 σχόλια:

  1. Πρώτη πρώτη δηλώνω συμμετοχή Μαριέτα μου στην ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικων καρτών...
    Δεν ξερω όμως αν έχω το δικαίωμα να λάβω μέρος , αφού δεν έχω φεης μπουκ. Ενημέρωσε με σε παρακαλώ! θα χαρώ να πάρω μέρος ! την διεύθυνσή μου θα την έχει το δέμα...
    Καλό σου ξημέρωμα φιλιααα!...🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με χαρά μου θα πάρω μέρος Μαριέτα μου στην ανταλλαγή Χριστουγεννιάτικης κάρτας σου έστειλα μεηλ ...
    Θα περιμένω το μήνυμα σου...καλο σου βράδυ φιλιααα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή