Δευτέρα 13 Ιουνίου 2022

Frida Kahlo , Δημιουργία Τσάντας από την Μαριέτα Ιωσηφίδου

 Frida Kahlo , Δημιουργία Τσάντας  

από την Μαριέτα Ιωσηφίδου

Αγαπημένο μου θέμα ήταν πάντοτε η Frida Kahlo Φρίντα Κάλο. Με κάθε ευκαιρία και έμπνευση από την Φρίντα, δημιουργούσα κάτι που να μου την θυμίζει όπως καρφίτσες πλεκτές, με χάντρες ή τσόχα που τις χρησιμοποιώ στα ρούχα και τις τσάντες μου.

Τώρα μου δόθηκε η δυνατότητα να δημιουργήσω και μια τσάντα Φρίντα.

 Η ευκαιρία ήταν το σεμινάριο τσάντας από το  Καλλιτεχνικό (και Φιλόξενο) Εργαστήριο Δημιουργίας  Narture της Maria Mixaloudi

Μεγάλη η χαρά και βήμα βήμα φτιάξαμε την τσάντα με τις οδηγίες και την καθοδήγηση της Μαρίας.
Επέλεξα το ύφασμα για την δική μου τσάντα να ειναι λινάτσα.  

Φρίντα Κάλο, με μεράκι,  για να πει Χρόνια Πολλά στην  λατρεμένο μου  κορίτσι την Ευτυχούλα μας. 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου