Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Cats amigurumi by Marieta Iosifidou - η Γατοπαρέα μου



 Cats Amigurumi by Marieta Iosifidou - η Γατοπαρέα μου

 Είχαμε γεννητούρια αυτό τον καιρό. Τρία γατάκια είδανε το φώς του κόσμου στο σπιτικό μας. Ηταν χαρά μεγάλη αλλά και μια αναστάτωση . Κουβάρια τρέχανε δεξιά και αριστερά,  βελονάκια να ταιριάσουν με το νήμα, μάτια και ματάχαντρα μη τα πιάσει το μάτι τα χρυσούλια μου.



Πρώτη γεννήθηκε η Suzzy κατά το "Σούζυ τρώς "😻. Η γλυκιά μου, ειναι πρασινούλα, το χρώμα το επέλεξε η φίλη μου η Βούλα ΚεραμιδάHappy Owl I love handmade . Χαρούμενο γατάκι και πολύ κοινωνικό. Της βρήκα και ένα πολύ καλό σπίτι και πήγε στη νέα της μαμά που τη φροντίζει και την έχει με όλα της τα πρέποντα.Τυχερό το χρυσό μου.


Μετά ήρθε στη ζωή μας η Ρόζα. Ονομα που της ταίριαξε απόλυτα. Ψηλή, αρχοντική, σκεπτόμενο γατάκι, "συλογισμένο" που έλεγε και η γιαγιά μου. Της βρήκα ένα πολύ καλό σπίτι στην Κρήνη, βλέπει και θάλασσα και έχει για μαμά της, ένα πολύ γλυκό πλάσμα τη Σόφη που την λάτρεψε. Κάθε βράδυ τα κορίτσια ξενυχτάνε κομμάτι για να πούνε τα νέα της μέρας και τις σκέψεις της νύχτας. Της Ρόζας της έπλεξα και ένα κασκόλ γιατί το Πάσχα που θα έβγαινε έξω από το σπιτικό μας  για πρώτηφορά, γιατί φυσούσε Βαρδάρης και είπα μην κρυολογήσει μωρό ήταν ακόμα.



Ο Παυλής μου πάλε, είχε έναν καημό: "βρε μαστόρισσα,  όλο κοκόνες φτιάχνεις, κανένα αγόρι δεν θα φανεί;". Θα αφήσω εγώ "τον κύρη μας" με το παράπονο; Ποτές!!!! Και εγένετο οΣτήβ ( Στεφανάκο, τον λένε αλλά για να εξοικειωθεί το γατο-μωρό προς το εγγλέζικο τον φωνάζουμε Στηβ, μιας και το σπίτι που θα ζήσει, είναι στην "Αστραλία" που έλεγε και η Βασιλειάδου. 

 

Ναι είναι ένας κούκλος ο Στήβ. Πολύ τον χαίρομαι. Του έβαλα κόκκινο ματόχαντρο για να τονε φυλάγει εκεί στα ξένα που θα "πάγει". Ασε δε που έπιασε τούτη η βροχή και το κρύο, του έπλεξα αμέσως ένα γιλέκο κόκκινο της φωτιάς και της αγάπης να τον κρατάει ζεστό. 



 Καλότυχα να είναι τα γατάκια μου και εμεις να είμαστε γεροί  και να έρθουν και άλλες γατο-γέννες που  θα μας δόσουν χαρά και δύναμη μιας και η κάθε  νέα δημιουργία βγαίνει από την ψυχή και το νού , παίρνει μορφή  με τα χέρια για να δώσει και να πάρει από το  φως του Κόσμου μας. 

Μπορείτε να δείτε το σχέδιο στα αγγλικά εδώ : https://amigurumi.today/large-ami-cat-crochet-pattern/


and here 


 Cats Amigurumi by Marieta Iosifidou



A while ago, the three kittens-cats of the photo were born. 


 Suzy  was the first. Big happy. She is  green full of hopes and dreams of life. 












Then Rose came. Polite little girl, shy and skeptical, with her lace scarf because the weather was cold.



 




The youngest is Steve, who will migrate away to Australia and there will have a small boy to take care of  him and they will be friends .





Best wishes to my kittens-cats and I hope to be strong to crocheting  more amigurumi cats to give us joy and strength  as every new creation comes out of the soul and the mind takes shape with the hands to give and Get out of the light of our World.

You can find the pattern in english here: https://amigurumi.today/large-ami-cat-crochet-pattern/

and here : www.handylittleme.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου