Δημιουργική έμπνευση από την Κλεοπάτρα Χρήστου - Crafting Inspiration, by Kleopatra Christou


Δημιουργίες με έμπνευση,  απο την Κλεοπάτρα Χρήστου

Τα δώρα που μου έστειλε η αγαπημένη Κλεοπάτρα και το πιό συγκινητικό, ένα κέντημα της γιαγιάς Κλεοπάτρας!

Αγαπητοί μου αναγνώστες, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας, τα υπέροχα δώρα που μου έστειλε η αγαπημένη ΦΙΛΗ μου, Κλεοπάτρα Χρήστου Kleopatra Christou


(ματόχαντρα απο την εξαιρετική έκθεση Νazar που πραγματοποιήθηκε στο Πολιτιστικό Κέντρο Νέας Ερυθραίας)  Ολα φτιαγμένα απο τα χεράκια της Κλεοπάτρας, με μεράκι και ένα κομμάτι της ψυχής της, ήρθαν και χτύπησαν την πόρτα μας,  σε στιγμή που  χρειαζόμασταν αυτή την χαρά στην ψυχή μας. 

Δημιουργίες της Κλεοπάτρας Χρήστου με μεράκι και βελονάκι
 Σ'ευχαριστώ πολύ Κλεοπάτρα μου, να είσαι γερή ,  χαμογελαστή όπως σε γνώρισα και δημιουργικά χαρούμενη με το πολύπλευρο crafting talent που σε χαρακτηρίζει. 

Καταπληκτικά μαγνητάκια για τις φανατικές πλέκτριες   

Ασε που έχω υποψιαστεί ότι στο δημιουργικό-οικογενειακό δέντρο σας, θα προστεθεί πολύ σύντομα και η Eva Junior. Ετσι η Δημιουργικό-καλλιτεχνική σου σελίδα Από χέρι σε χέρι   θα γινει "Από χέρια σε χέρια με αγάπη" .


********************************************************************************


Crafting inspiration by Kleopatra Christou


 A very special handmade present by Kleopatra's grandma


My handmade presents form Kleopatra Christou 

I would like to share with you, my handmade presents from my sweet FRIEND Kleopatra Christou  Kleopatra Christou . Kleo is crafter and crocheter, she has big talent and a great creativity fantasy.    



Thank you very much my loverly Kleo, and I wish you the best in your life and in your family. Healthy, Happily , Loving & Creativity  Life . From hand to hand - Από χέρι σε χέρι







2 comments:

  1. Αγαπημενη μου Μαριετα σε ευχαριστω παρα πολυ για οσα χρειαστηκα και ησουν παντα διπλα μου με τοσο ευγενεια,ενθαρρυνση και τοσο αγαπη!!!!!Εχεις εναν υπεροχο τροπο να σβηνεις το αγχος καθε μαθητριας!!!!!Ευχομαι να εχουμε ολες οι αγαπημενες συμπλεκτριες παντα εμπνευση και να δημιουργουμε με χαρα!!!!!!!! Χιλια ευχαριστω!!!!!!!!!!! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Κλεοπάτρα μου, να είμαστε γεροί και να μπορούμε να δημιουργούμε τα όνειρά μας στην πραγματικότητα, να μας δίνει χαρά και χαμόγελα. Σ'ευχαριστώ πολύ για όλα όσα έχεις κάνεις για μας και χαίρομαι πολύ για το φωτεινό σου αστέρι που ανατέλλει στον κόσμο της έκφρασης και δημιουργίας.

      Delete

 

Join me

Find me on Raverly