Η Βασιλόπιτα 2015 του Marieta's Yarnland - Τhe Santa Claus cake 2015 by Marieta's Yarnland.



Ευχές για μια Καλή -Γερή και Χαρούμενη Χρονιά από το  Marieta's Yarnland



Φθινόπωρο  του 2014, ξεκίνησε η δραστηριότητα της Marietas Yarnland. Συναντήσεις, πλεκτοσυζητήσεις, Χειροτέχνικα,
 
τα πάνω και τα κάτω μας, πλεξίματα και ραψίματα γιατί τα’αγαπάμε αλλά και για καλό σκοπό,  Φιλανθρωπικά παζάρια και καφεδάκια, Χριστουγεννιάτικα στολίδια, πλεκτοσχέδια και σχέδια για τη νέα χρονιά.

Το 2015  ήρθε στη ζωή μας και σήμερα 11.1.2015, στην πρώτη συνάντηση της χρονιάς, στο Κουμπάκι μας, κόβουμε τη Βασιλόπιτά μας. Ευχές καρδιάς σε όλους εσάς που μας αγκαλιάσατε, για μια Υγιή, Χαρούμενη και Δημιουργική Χρονιά, ν’ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε με πλέξιμο  , μεθυσμένα και ξεμέθυστα τσάγια, πλέξεις-patterns & tutorials, μαλλιά και κουβάρια, σοκολάτες και αφράτα κέϊκ, βελόνες & βελονάκια , stitch & bitch     
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Marieta’s Yarnland



 H κοπή της βασιλόπιτας  της ομάδας  Marieta's Yarnland

Η παρέα αρχίζει να συγκεντρώνεται σιγά σιγά...

Ενα πανέμορφο κουτί, δημιουργία της  γλυκιάς μας κ.Ελσας Κεραμιτσίδου και γεμάτο με τις πιό γλυκές δημιουργίες από τα χεράκια της, μπισκότα βουτύρου, σε σχήμα κουμπιού και αστεράκια. Καλή Χρονιά ΄Ελσα μου






Η Ανθούλα του ζεστού και φιλόξενου "Κουμπιού" Κουμπί Coffee & Crafts,  μας περιποιήθηκε με τους μυρωδάτους καφέδες, μεθυσμένα τσάγια και μπυρούδια για τις μερακλούδες της παρέας μας (ονόματα δεν λέμε, ξανθές και μοιραίες υπάρξεις είναι.... )

Η Μαριέτα, σταυρώνει την πίτα (η πίτα ήταν ιδιαίτερη, με δύο είδη κιμά, πράσο, σουσάμι, καρύδια και αμύγδαλα τριμμένα, κασέρι Ξάνθης, φλουρί της τύχης  και ένα κομμάτι από την ψυχή της μαγείρισσας - Θρακιώτικη συνταγή... !),  για μια Καλή και ευλογημένη χρονιά με υγεία , πλεξίματα και δημιουργίες που θα χαρίσουν σε όλα τα μέλη και τους φίλους της παρέας μας,  χαρά και χαμόγελα .

Ο Παύλος με τις κυρίες της παρέας Δέσποινα, Πέτρα και Σίσσυ


Η ΄Εφη με το μπισκοτοκουμπί (να το φάω, αν μην το φάω;) η Μαρία και η Ελπίδα μας

Μια μεγάλη και χαρούμενη παρεα και αγκαλιά, Πέτρα, Ελσα, Εφη, Μαρία, Ελπίδα - Καλή Χρονιά κορίτσια!

 Les spécifique dans le tricotage de compagnie Anne, Sofi et Athina - Οι δεινές πλέκτριες της παρέας μας, Αννίτα-Niatta chrochet, Σοφία και Αθηνά. Καλή Χρονιά κορίτσια, σας ευχαριστώ από καρδιάς που με τιμάτε με τη φιλία σας και τη παρουσία σας στην ομάδα Marieta's Yarnland.

Ολοι οι φίλοι και τα μέλη της ομάδας κοιτάζουν το φακό και η Δέσποινα είναι πίσω απο την κάμερα. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ  Ελπίδα-Σοφάκι μου - Αννίτα - Μαριέτα - Παυλή μου - Πέτρα μου - Σισσύκα - Λιτσάκι - Στέλλα - Ελσάκι μου - Εφη - Μαράκι και Δεσποινούλα μου. Υγεία και αισιόδοξα χαμόγελα. 





To φλουρί έπεσε στο Δεσποινάκι μας


Η τυχερή της βασιλόπιτας, με τα δωράκια που της ετοίμασε η Αθηνούλα μας
Η Δέσποινα με την υπέροχη πλεκτή μπλούζα της και τα δωράκια που τα χάρηκε πολύ πολύ και η Πέτρα μας καμαρώνει.


Βασιλόπιτα βασιλόπιτα αλλά να μη ξεχνιόμαστε κιόλας... το σάλι και τα παραπλεκόμενα του Σοφούλα μου γίνεται υπέροχο, οι φωτογραφίες το αδικούν. Σ'ευχαριστώ πολύ καλή μου .


και η μικρή Ιφιγένεια, τραβάει το όνομα που θα κερδίσει το υπέροχο πλεκτό-δεντράκι που η κ.Αννίτα - Niatta crochet χάρισε την παρέα για το καλό του χρόνου.  Σ'ευχαριστούμε πολύ Αννίτα μου , Καλή Χρονιά.
ΑΑΑΑΑ!!!!!!  και κάτι ακόμη...τι έχει αυτό το κουτάκι, τζιτζούδια - χάντρες, κουμπιά, κορδέλες , πατρόν και ένα κομμάτι αγάπης και τύχης για το 2015.

Οι φίλες που μας τίμησαν με την παρουσία τους στην κοπή της βασιλόπιτας , για το καλό της χρονιάς πήραν ένα μικρό δωράκι 



με ευχές, ένα σχέδιο όμορφο-εύκολο και χαρούμενο της κ.Μαρίας Ζηλάκου mylifeandyarns.blogspot.gr/, ένα φυλλάδιο με τις συντομογραφίες των σχεδίων στα αγγλικά και μετάφρασή τους στα ελληνικά απο την Δάφνη και το  http://www.plekontas.gr/ και μια αγκαλιά για να σας δώσει δύναμη για 365 μέρες του 2015.


το υπεροχο πλεκτο-δεντρακι της κ.Νiatta's Chrochet


o Παύλος  μας και η Αννίτα μας - Niatta chrochet και το υπέροχο πλεκτοδεντράκι της. https://www.facebook.com/NiattasCrochetHandmade?pnref=lhc


και ο Παύλος με το chapeau les Français - Alain Delon και το πλεκτό δεντράκι της κ. Αννίτας - Niatta chrochet.

           ΚΑΛΟ ΓΕΡΟ & ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ το 2015


12 comments:

  1. Και του χρόνου, με υγεία!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή Χρονιά Αννιτάκι μου, σ'ευχαριστώ πολύ που μας τιμάς με τη ζεστή σου παρουσία. Φιλιά και υγεία.

      Delete
  2. Καλή Χρονιά, αγαπημένες μου όλες εκεί, να είσαστε πάντα καλά, να συναντιόσαστε και να πλέκετε όμορφα πράγματα και, κυρίως, να περνάτε καλά!!! Φιλιά από τον βροχερό Πειραιά!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή, χαρούμενη και ειρηνική χρονιά Μαρία μου. Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου, ένα μεγάλο προσωπικό Ευχαριστώ που είσαι κοντά μας. Φιλιά από την παγωμένη και ανεμοδαρμένη απο τον Βαρδάρη Θεσσαλονίκη μας.

      Delete
  3. Τι ομοριφές είναι αυτές;;;;; Ζηλεύω ζηλεύω! Θα μας πεις Μαριέττα μου για μας τους καινούριους πώς λειτουργεί η ομαδούλα σας;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλώς την ομορφιά μου. Μη ζηλεύεις, μη ζηλεύεις. Ελα και εσύ μια Κυριακή απόγευμα στις συναντήσεις μας . Να κοιταχτούμε που έλεγε και η γιαγιά μου. Η ομάδα μας, είναι κάθε Κυριακή απόγευμα στο καφέ Κουμπί coffee & crafts, στο κέντρο της πόλης μας, στην οδό Ολύμπου & Πελοποννήσου 2. Στο Marieta's yarnland, μας δένει ένας μεγάλος έρωτα και μια αγάπη διαχρονική. Τι πόλεμοι, τι ξεριζωμοί, τι προσφυγιές, τι χούντα και μεταπολίτευση... αυτή η αγάπη καλά κρατεί. Ποιά είναι; " το πλέξιμο με βελόνες και με βελονάκι". Βέβαια την μοιραζόμαστε χωρίς αναστολές, χωρίς φόβο και πάθος. Το έρωτα του πλεκτού, τον νοιώθεις από την πρώτση στιγμή που πιάνεις στα χέρια βελόνα και κλωστή... με την αγάπη του όμως δένεται κάποιος/α μέσα στο χρόνο. Για να τ'αγαπήσεις πρέπει να το κανακέψεις,να πάρεις τις βελόνες και τα βελονάκια από το χέρι και βήμα βήμα να τα πας παραπέρα, για να δημιουργήσεις, να το λούσεις, να το στεγνώσεις, να το καμαρώσεις το πλεκτάκι που φτιάχνεις.Ετσι σιγά σιγά έρχεται η αγάπη η αστείρευτη. Γι αυτό στην παρεϊστικη ομάδα μας, χωράνε όλοι όσοι έχουν υπομονή και επιμονή για τη ζωή και τη μάθηση, σεβασμός στη διαφορετικότητα των γύρω μας, χαμογελάνε στους ανθρώπους , πίνουν καφέ ή τσάϊ. Το πλέξιμο μαθαίνεται όταν όλα τ'αλλα συντρέχουν. Σ'ευχαριστώ πολύ που μας διαβάζεις, θα σε περιμένουμε από κοντά, να μοιραστούμε τη θετική μας διάθεση.

      Delete
    2. Αααα στο κουμπί λοιπόν!! Θα πάρω τις βελόνες μου και θα δρομολογήσω μια Κυριακή να σας έρθω!

      Delete
    3. Με το καλό Χριστίνα μου, να βρεθούμε από κοντά. Θα χαρώ πολύ.

      Delete
  4. Καλή χρονιά σε όλες σας,κορίτσια!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλή , γερή και δημιουργική Χρονιά Αλέκα μου.

      Delete
  5. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΜΑΡΙΕΤΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ,ΖΕΣΤΗ,ΝΟΣΤΗΜΗ,ΓΛΥΚΙΑ,ΓΕΝΝΕΟΔΩΡΗ ΒΡΑΔΥΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΑΡΙΣΕΣ!!!! ΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΟΤΙ Η ΟΜΑΔΑ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΑΠΟΥΣΙΟΛΟΓΟ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ.. ΔΕΝ ΕΙΤΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ Η ΔΙΑΔΗΚΑΣΙΑ .....ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ,ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ!!!!ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΙ!!!! ΔΗΛΩΝΩ ΕΝΘΕΡΜΟ ΜΕΛΛΟΣ ΤΗΣ ΠΛΕΚΤΟΟΜΑΔΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΩ ΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΜΕ ΣΑΝ ΜΟΝΙΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Πετρούλα μου γλυκιά, προσκυνώ και ζητώ ταπεινά τη συγνώμη σου, που μου διέφυγε να αναφερθώ στην υπαρξη απουσιολόγου στην ομάδα μας. Βεβαίως, έχουμε και απουσιολόγο την κ.Πέτρα η οποία είναι το πιό τακτικό μέλος μας. Δεν λείπει απο καμία συνάντηση, εκτός μίας (που μας αποθανάτισε και το brava) περιοδικό και μετά δεν είχα εγώ που να παω να κρυφτώ. Επίσης η ομάδα μας, διαθέτει και Private Photographer τον λατρεμένο μας κ.Παύλο Νούνη ο οποίος μας ακολουθεί παντού. Επίσης έχουμε και model για τα πλεκτά μας και σκηνοθέτισσα (με άποψη και style) Δέσποινα την λέμε. Σε λίγο θα ανατεθούν και διάφοροι άλλοι ρόλοι , αλλά είμαστε σε φάση διαπραγματεύσεων για την ανάληψη ευθυνών. Αυτά καλή μου Πέτρα. Σε φιλώ και πάλι ήμαρτον , συγχωρεσέ με.

      Delete

 

Join me

Find me on Raverly